Az Óbudai Egyetem Doberdó úti menzája

Könnyűipari Étterem

Könnyűipari Étterem

Apró lépések a fejlődés útján

2013. március 13. - Könnyűipari Étterem

Ma újra a menzán ebédeltem és úgy vettem észre, hogy van változás. Nem tudom minek tudható be, netán hallottak valamit a menza ellenőrzésekről, netán a mintamenza programról, vagy csak spontán változásról van szó. A lényeg, hogy pozitív irányban történt változás, még ha csak apró is.

Azt tapasztaltam, hogy a tartármártást már nem csészealjban adják. Habár lehet, ha éppen elfogy ez a kis tálka, akkor újra a csészealjt veszik elő. Másik dolog, hogy változott a mártás állaga, eddig rendkívül híg volt, most már sokkal sűrűbb, viszont az íze nem javult, de azért hogy ne legyek szőrös szívű, ezt már fejlődésnek nevezném. Nem tudom miért, de túl savanyú, mintha ecet lenne benne.

Ma rántott sajtot ettem, csak fél adagot kértem, de úgy látom, hogy nagyobb sajtot adnak, mint eddig. Majdnem eléri a fél adag az eddigi egész adag méretét. Majdnem. Azért ezt is javulásnak tekintem. Igaz a sajt íze/minősége nem változott, ezen a téren még lehetne fejlődni.

Van még egy dolog ami már régóta idegesítő volt és gondoltam ma megfigyelek másokat is. A kiadó/tálaló pult úgy van kialakítva, hogy ne lehessen látni az ételeket amiket kérünk. Gondolom, nem szándékosan, de így sikerült. Evés közben néztem az embereket és 10 emberből 10 görnyedt, hajolt, valahogy próbált olyan szöget felvenni, hogy megtudja, hogy is néz ki az adott étel. Emiatt az egész kiadó pultot át kéne alakítani, ami persze pénzbe kerül, így gondolom ez nem fog változni.

Készítettem egy képet, habár nem a legjobb minőségű. A lényeg, hogy a polcok tökéletesen takarják a melegen tartó edényeket.

elamen-pult.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyuipari-etterem.blog.hu/api/trackback/id/tr645132640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása