Az Óbudai Egyetem Doberdó úti menzája

Könnyűipari Étterem

Könnyűipari Étterem

Otthon te is csészealjban tálalod a tartármártást?

2013. március 01. - Könnyűipari Étterem

Nem, most nem én teszteltem újra a menzát. Most olvastam a Metropolban, hogy több száz óvodai és iskolai menzát ellenőriznek, hogy egészséges ételeket kapnak-e a tanulók. Én ennek személy szerint örülök. Majd utánanézek, hogy lehetne elérni, hogy ide is jöjjenek gasztroauditra, de attól félek, hogy csak az általános iskolai menzákra vonatkozik ez az ellenőrzés. Mondjuk lehet, hogy egyből az ÁNTSZ-nek kéne írni, hogy nézzék át egy kicsit a konyhát.

Most pedig bemutatom a csodálatos tartármártást Elamen módra:

tartarmartas-elamen.jpg
Próbálják "Men In Black"-esre venni a figurát, mert csészealjban tálalják, de sajnos már lecsengett a film körüli felhajtás, így nincs igazán marketing értéke a dolognak. Komolyra fordítva a szót, nem értem, hogy gondolják, hogy ezt így lehet. Ki az, aki ezt jóváhagyta? Nem tűnik fel senkinek, hogy ezt nem így kéne? Ennyire szegénység, van, hogy még egy kis tálkára sem futja? Ahhoz képes elég drágák az ételek. Az állagáról, ízéről még nem is beszéltem, de nem is érdemes, mert az is kritikán aluli.

Ti ettetek már itt? Ha van képetek a "finom" ételekről, akkor azt szívesen közzéteszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyuipari-etterem.blog.hu/api/trackback/id/tr355111169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása