Az Óbudai Egyetem Doberdó úti menzája

Könnyűipari Étterem

Könnyűipari Étterem

Aterogén diétán tartanak? Az meg mi?

2013. január 25. - Könnyűipari Étterem

Nemrég olvastam egy cikket arról, hogy az iskolai menzák aterogén diétán tartják a gyerekeket. Na de mi is az az aterogén diéta? Röviden: főleg olyan állatkísérletek során alkalmazzák, amikor az a cél, hogy az állatnak érelmeszesedése legyen. Érted. Az a cél, hogy beteg legyen. Mi meg ezt esszük nap, mint nap. Na ez az, ami hatványozottan igaz a mi kis mérgezdénkre. Mondjuk az elmúlt néhány hónapban nem élveztem vendégszeretetüket. De majd februárban biztos beugrok néhány finom falatért, ha másért nem is, de legalább azért, hogy legyen friss tartalom a blogban.

Addig is, itt egy tavalyi gyöngyszem. Milánói spagetti (itt tényleg így hívják) a'la mérgezde:

milanoi-spagetti.jpg

Elvileg paradicsomszósz és darált hús is van a tésztán. Én mondjuk húst nem találtam, a paradicsomszósz is érdekes formában jelenik meg az "al dente"-re főzött tésztán. Sajnos az extra mennyiségű sajton már nem látszik, hogy különlegesen magas minőségről beszélünk! Ugyanis egy csöppet penészes volt. Biztos valami ritka különlegesség, a gruyere hozzá képest macisajt. Alig várom a következő alkalmat.

Erről a cikkről beszéltem: http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-541331

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyuipari-etterem.blog.hu/api/trackback/id/tr115043872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása