Az Óbudai Egyetem Doberdó úti menzája

Könnyűipari Étterem

Könnyűipari Étterem

Egyszerű étel: grillezett csirkemell, zöld salátával

2013. április 09. - Könnyűipari Étterem
grillezett-csirkemell-zold-salataval.jpg
A kép csak illusztráció!

Ma ezt ettem a menzán. Mármint nem a képen láthatót, hanem ami a címben szerepel. Szomorú vagyok, mert azt hittem, hogy az eddig tapasztalt apró fejlődés tovább folytatódik, vagy legalábbis nem romlik a színvonal. Ez egy igen egyszerű étel, meg kell sütni a csirkemellet és mellé tenni a kész salátát. Mégis az étel mindkét részével probléma volt. Az egyik, hogy a csirkemell hideg volt, ami azért problémás, mert a salátát már nem szeretném "megmikrózni". Szóval valahogy külön tányért kell szerezni, vagy a "konyhásnénit" kell megkérni a melegítésre. Viszont a salátával három problémám is volt. Röviden:

- az összetétel

az öntet

- a tisztaság

Szóval itt nálunk a menzán igen érdekes saláta összeállítást lehet kapni. A saláta a salátában sima fejes saláta csíkokra vágva. A másik furcsaság benne, hogy a nyers répát kockákra vágják, nem pedig csíkokra (julienne). Elvétve találunk még benne apró paradicsom darabkákat, de ezt csak az egyetem kutatói veszik észre. Az öntetet nem is nevezném öntetnek, sima vizezett tejföl lehet. Szerintem ugyanezt öntik a túrógombócra, meg a rakott krumplira is. A legvégére hagytam a legbosszantóbbat, hogy ez a saláta szó szerint ropogós, de nem a benne lévő saláta, hanem a homok/föld miatt. Igazán figyelhetnének egy kicsit jobban ezekre az alapvető dolgokra. Nem tudom mit kéne tennem, hogy ezek a dolgok megváltozzanak.

Hogy miért idegesítem magam ezzel? Mert ez a kajálda van a legközelebb és elvileg így jutnék napközben a leggyorsabban meleg ételhez. Tudom lehet rendelni, meg otthonról hozni, stb., de azért például a sült krumpli, vagy a sült csirkecomb nem igazán finom mikrózva.

Eddig úgy gondoltam, hogy ez az összeállítás jolly-joker lehet, ha valami oknál fogva a mérgezdére kényszerülök, de úgy néz ki ezt is kihúzhatom a sorból.

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyuipari-etterem.blog.hu/api/trackback/id/tr675213373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása